Wednesday, April 17, 2013

मेरो टोल(कविता)



विचित्रको छ मेरो टोल

काष्ठमण्डपको सत्र किलोमिटर टाडा मेरो गाउँले टोल
आफूलाई सहरिया दावी गर्छ र
ऊभन्दा सात किलोमिटर परकोलाई
'पाखे' र 'गाउँले' भन्दै हेला गर्छ ।

"ताजा दुध खानु पर्छ" भन्दै गाई पाल्छ मेरो टोल
धुलौटे सडकमा गाई लखेट्छ र
थकाइ मार्ने सहरिया पारामा
एक गिलास चिया तान्न भ्याउछ
"पढेलेखेका मुर्ख र स्वार्थी हुन्छन्" भन्दै
हावादारी कथा सुनाउन पाउछ ।

आठफुटे गल्लीलाई 'सडक' भन्छ मेरो टोल
सडकमा टाँसेर दरबार हाँक्छ
आफूले जमीन छोडेन त के भयो ?
छिमेकी बारीको माटो ताक्छ
छतको बोरामा त्यही माटो भरेर
तरकारी खाने आशा राख्छ ।

मरेको कुकुर खोला किनारा फ्याक्छ मेरो टोल
त्यही नजिकै खसी काटी भाग लाग्छ
हड्डीको आशामा एक हुल कुकुर एकातिर
मासुको भाग लिन मेरा टोले अर्कोतिर
ताजा हड्डी र ताजा मासुको लागि
तानातान र लुछाचुँडी हुन्छ दुवैतिर ।

डेढ हात गहिरोमा दुई हात जग खन्छ मेरो टोल
करङजस्ता डण्डी देखाई 'बलिया छन्' भन्छ
र पाहुना आउदा धाक पनि दिन्छ -
"पाँचतले घर यो मेरो पिलरमा अडेको छ
रङ र बुट्टा नै, हेर न, कति धेरै भरेको छ ।"

सडक मिचेर मन्दीर बनाउछ मेरो टोल
साझा सम्पत्ती ऊ सबै आफ्नै ठान्छ
अर्काले फूलाएको फूलको थुँगा
अप्ठ्यारो नमानी चुँड्न जान्छ
कसैले 'हुदैन' भनोस् मात्रै
'पापी' र 'नास्तिक' भन्दै उसको सातो खान्छ ।

खुलानालामा मलमुत्र बग्छ मेरो टोलमा
झिँगा त्यही आफ्नो घर बसाउछन्
दुई मिटर परको खुला मासु र माछा पसलमा
माइत मावल झैँ झिँगाहरू धाउछन्;
एक लत्को सिँगान नालापारी फाल्छ पसले साहु
दौराको फेरले हात सफा पार्छ
त्यही हातले मासु समाएर
आधा गर्छ टुक्रा पार्छ
आपत्ती छैन कसैलाई पनि
सबैलाई मासु किन्नमा नै हतार छ ।

आफ्नो चोरिए चोरिएको ठान्छ मेरो टोल
अर्काको चोरिए 'लिनेको भुल' भन्छ
बाटोमा केही भेटियो भने
'कस्को ?' भनी सोध्दैन ऊ
भेटेकोमा आफ्नो हक ठान्छ
सरासर उसको खल्तिमा जान्छ ।

मेरो टोलको आफ्नै नियम छ
धारणा पनि उसको आफ्नै छ
त्यसैले पनि ठान्दछ ऊ -
ऊ जति विज्ञ कोही होइन
ऊ जति सन्त अर्को छैन र
अरूलाई गन्दै गन्दैन ।

नैतिकताको भाषण दिन्छ मेरो टोल
आफूलाई चरित्रवान र अरू सबै नैतिकहीन ठान्छ
'स्वर्ग नै हो' भन्छ मेरो टोललाई
र आफूलाई इन्द्र नै मान्छ
विचित्रको छ मेरो टोल
यसको त आफ्नै इज्जत र सान छ ।

राम दाहाल
जोरपाटी, काठमाडौँ
२०७० वैशाख ४

No comments: