Wednesday, August 01, 2012

सौदामिनी - ७


सौदामिनी

सातौँ सर्ग

यो रात कालो र अतिव निलो 
आकाश ढाक्यो घनघोर मेघ
विध्वंशिनी भै प्रकृति उठेर
तोडी सबैका नियमित वेग ।

हुरी चल्यो स्थिर सबै बढार्‍यो
भेट्यो जहाँ जे सब सम्म पार्‍यो 
त्राही भनी मानिस काप्न थाले
सुनामी झैं छाल उडेर आयो ।

पानी, हुरी, मेघ, चट्याङ साथै
लिएर आए पहिरो र बाढी
त्यो रातको रूप र बेग हेर्दा
लाग्थ्यो कहीं केही रहन्न बाँकी ।

मानौं कि आयो प्रलयै भनेर
आस्था र निष्ठा सबले पुकारे
देउतै नमानेहरूले पनि त
सहायता खोजी कहीं गुहारे ।

को मर्छ आजै अनि के छ भोलि
ठेगाना केही र कहीं थिएन
मारे पनि आश सबै परन्तु
सखाप यो धर्ती भने भएन ।

धरा जसै शान्त भइन् विहानी
चरा उठी राग प्रभाती गाए
बिर्से सबै त्राश अघि बितेको
मानिस निर्धक्क सँगै निदाए ।

न शोक सुर्ता, न त भोक भारी
न मृत्युको त्राश सबै लतारी
क्षणमै बितेका घटना भुलेर
निदाउने, धन्य ! मनुष्य प्राणी ।

सुनेर ठूलो स्वर बिम्झदा म
कोठा भरि घामप्रकाश पाएँ 
लाली उषाको कही केही थिएन 
निकै बितेको दिन चाल पाएँ ।

बिना कुनै जोडी बिना जहान
म बाघ जस्तो एक्लो अघोरी
जहाँ मिल्यो जे खुशीले म खाने
भोलिको निम्ति कहीं क्यै नछोडी ।

थिएन कोही जसरी जगाउने
त्यस्तै मलाई न थियो सुताउने 
म पाउथें आफू खुशी निदाउन
केही काम पर्दा पस्थ्यो उठाउने ।

कहाँ छ साहु?” भनी कोही करायो
कतै सुनेको स्वर भित्र आयो 
शंका कुशंका मनमा उठाई
अनेक चासो मन भित्र ल्यायो ।

खोलेर ढोका जब निस्किएँ म
आँगनभरि हुल थिए छिमेकी
सौमीको बाबु बसी हुल माझ
बम्किरहेथ्यो घरि छाती ठोकी ।

देखी मलाई ऊ अगाडि आयो
दुई हात मेरा व्यर्थै समायो 
खै, छोरी मेरी? ऊ कहाँ पुर्‍यायौ?”
सोध्नु न बुझ्नु त्यहीं वात लायो ।
भलादमी हौला भनि ठान्दथें म
चाला त तिम्र ननिको रहेछ
गरिबको यो घर भाँडि हिडदै
सर्वश्व गर्ने व्यहोरा रहेछ ।

छोरी स-सानी छलले फकाई
आशा र लोभानी दिई हजारौं
के आँटले आज लिएर आयौ?
दिन्छौ कि फिर्ता जगत गुहारौं?"

कुरा सुनी छक्क परें त्यसै म
गरेँ कहाँ भुल भएन ज्ञान
हुने जति नम्र भई बुझाएँ 
उसको निराशा, भ्रम शान्त पार्न ।

छोरी तपाईकी यहाँ त छैन
शायद कतै अन्त गई ऊ होली
के काम आउथी पराइकोमा?
के काम राख्थे म पराया चेली?

हाम्रो चिनाजानी ठूलो थिएन
आफन्त ठान्ने त कुरै भएन
थिएन थाहा घर ठाउँ मेरो
यहाँ ऊ पुग्ने सुरतै रहेन ।

कहिले हिडी ऊ? कुन ठाउँ बाट?
जान्छु कहाँ भन्थी? र साथ कस्को?
सधैर्य भइ शान्त वयान गर्नोस्
जो जे भएको छ सबै कुराको ।

सुनी कुरा सत्य सबै म बाट
थकित भै हारी त्यसै सेलायो 
थचक्क भैंमा बसी खुइय गर्दै
कुरा भएको त्यहीं नै सुनायो ।

सँगै सुत्यौं राति हिजो जहानै
बिम्झेर हेर्दा ऊ त्यहाँ थिइन
छिमेकमा खोजी गर्‍यौं अँध्यारै
कुन छिन् हिडी भेउ कतै दिइन ।

आमा त भन्छे – ‘ऊ निकै अघि नै
त्यसै त्यसै फुङ्ग उडिरहन्थी 
तपाईको घर छ कहाँ? भनेर
खोजीनिति खुब गरेकी हुन्थी

हामीले सोच्यौ कि तपाईकोमा
आई अरु ठाउँ कतै थिएन 
जाने चिनेको र ऊ जान सक्ने
विश्वासिलो मानिस कोही छैन ।

लिई बाबुलाई घरमा म आएँ
आमा थिई निर्जीव, भावह 
ठूलै थियो घाउ कतै ऊ भित्र
आँखामा पीडा आँशु विहन ।

टाडा कतै लाने कुरा सुनेर
ऊ ओइलाई अनि जिल्लिइथी
त्यो खोरकी पंखी चरी घुमे झैं
यहीं घरैमा ऊ घुमिरहन्थी ।

उदाश बस्थी कति साँझ देखि
हिजो त सार्‍है नै निचोरिइथी
त्यो साहु मेरो किन बा भएन?’
रुदै मलाई ऊ समाई सोध्थी ।

भन्थी – ‘म जन्मे पछि दुख धेरै
घरमा पर्‍यो कि म अभागिनी भई
के फिर्न सक्छ घर सुख फेरि
छोडी म बस्नाले कही कतै ग
हर्के, धने या अरु कोही भन्दा 
निको मलाई किन साहु लाग्छ?
कोप्चो, अध्यारो छ कुना कतै कि
म लुक्छु भन्दा कहीं साहु राख्छ?

म छोरीको मोल लिई बसेकी 
अभागिनी के भनि भन्न सक्थें
र पापको बोझ मनि लुकेकी
पवित्र ती वाक्य कता म बुझ्थें ।

विन्ती मलाई तिमी क्यै नसोध
संसार रित्तो मरुभूमिजस्तो
आँशु पनि छैन म भित्र चोखो
किनेछु मैले अति पाप सस्तो ।

पाए त उसले जसकी थिई ऊ
सन्तोष हुन्थ्यो कि मरे पछि त
जीवन भरि बल्नु त लेखियो नै 
ठाउँ कहाँ पाउँ मरे पछि म ।

नहेर उसलाई कतै नखोज
धर्तीमा देवी त सधैं हुदिन
स्वर्गिय नासो ऊ उतै गई हो
मानिस सम्झी अब ऊ रुदिन ।

आमा चरी पानी, हुरी खपेर
थापी असिना बरु छाती माथि
वच्चा त छोप्छे तर निर्दयी म
ढुंगाकी आमा दिलहन पापी ।

धत् धत् तिमी यो घरबाट जा
कोही पनि फर्की यहाँ नआ
रित्तो छ मन्दीर सदैव निम्ति
देवी पूजाको फूल क्यै नल्या

सुम्पन्थें यो प्राण मिले झझल्को
फिर्ने भए लाख जुनी म दिन्थें 
पखालिने पाप भए यो मेरो
त्यति जुनी नै म बसेर रुन्थें ।

आमा भएर म भएँ कलङ्क
म त आफूलाई आफै गनाएँ
दुर्गन्ध बोकी कति बाँचुला म 
दुर्गन्ध जो जीवनमा कमाएँ ।

उसलाई सोध्ने त कुरै भएन
यसै पनि ऊ सहजै थिइन
भेटिन्न त्यो छोरी भनेर बाबु
फुर्सद लिई खोज्न कतै गएन ।


No comments: